Vaša košarica je prazna!

PREKLIC NAROČILA IN ODSTOP OD NAROČILA


PREKLIC NAROČILA
Naročilo lahko prekličete isti dan od 8 do 12 ure ali naslednji dan v istem urnem terminu, če ste naročili po 12 uri:
* s klicem na telefon: 04/ 279 22 80  ali  04/ 279 22 82; (bolj priporočljivo)
* preko elektronskega poštnega naslova: info@prokozmetika.si;
* na fax: 04 / 279 22 89

 

Pri preklicu naročila navedite:
- ime in priimek
- naslov,
- telefon na katerem ste dosegljivi,
- številko naročila, ki ga preklicujete,
- artikel in število kosov, ki jih želite preklicati;

 

 

ODSTOP OD POGODBE – Odstop od naročila ter vračilo blaga
Kupec ima pravico skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
To stori tako, da na elektronski naslov: reklamacije@prokozmetika.si pošlje sporočilo o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v predpisanem roku.

 

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti Trgovcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu, in sicer na naslov: ProKOZMETIKA d.o.o.(spletna prodaja), Rožna ulica 44, 4208 Šenčur.
 

V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
 

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in zapakirani v originalni embalaži, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi originalni račun za prejeto blago in osebne podatke ter osebni oz. transakcijski račun kamor želi, da se mu že plačana kupnina vrne.


Dokler kupec blaga ne vrne, si pridržujemo pravico do zadržanja kupnine.
 

Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati.
 

Vrnjeno blago se šteje za nepoškodovano in količinsko nespremenjeno:
- če ovojna folija izdelka ni odstranjena,
- če varnostne nalepke ali podobni elementi niso poškodovani ali odstranjeni,
- če embalaža iz varjene plastike ni raztrgana, razrezana ali drugače poškodovana,
- če pokrov embalaže ni bil odvit, kajti v nasprotnem primeru lahko dohodni zrak že vpliva na kvaliteto samega artikla.

 

Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.